تاريخ انتشار: شنبه 1395/2/4
کد خبر: 50450
کتاب «سه روز رو به آسمان» منتشر شد

کتاب «سه روز رو به آسمان» منتشر شد

مدیر روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از انتشار کتاب «سه روز رو به آسمان» خبر داد.

محسن حیدربیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتشار کتاب سه روز رو به آسمان اظهار کرد: این کتاب به کوشش اداره تدوین متون ترویجی معاونت فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب مباحثی در زمینه اعتکاف، احکام اعتکاف، حدیث علم و عبادت،‌ معناشناسی اعتکاف و اعتکاف پیامبر اسلام(ص) پیش از بعثت مطرح شده است.

مدیر روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه اعتکاف بسته‌ای عبادتی است، گفت: اعتکاف در برگیرنده حضور در مسجد، روزه، نماز، دعا، قرائت قرآن، توبه، تفکر و... است. هر یک از این اعمال عبادی ارزش و اعتبار ویژه خود را دارد، بنابراین زمانی که در بسته عبادی اعتکاف قرار می‌گیرد به اعتکاف ارزش، اهمیت، آثار و برکات خاص می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ادعیه بخش دیگری از این کتاب است که به دعاهای اعتکاف از جمله اعمال شب نیمه ماه رجب، دعای ام داوود، زیارت آل یاسین، دعای عهد، دعای امام زمان(عج) و دعای مجیر اشاره دارد.

حیدربیگی عنوان کرد: زمان انجام اعتکاف، احکام اعتکاف و مکان‌ها، درباره اعتکاف، فواید و آثار اعتکاف، آداب اعتکاف و تاثیر اعتکاف در غفلت‌زدایی از دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.

کتاب سه روز رو به آسمان با شمارگان ۲ هزار نسخه منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

منبع :