شنبه 1397/6/24
کد : 67170

چاپ دو کتاب از مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث از چاپ جلدهای نهم و دهم از مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی با عناوین «جوان و گفت‌وگوهای آبی» و «جوان و گفت‌وگوهای نارنجی» خبر داد.

حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، با اشاره به اهداف مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی اظهار کرد:
مجموعه مقالات، گفت‌وگوها و دیگر آثار برگزیده مجله حدیث زندگی در این مجموعه وجود دارد. مجله حدیث زندگی هر دو ماه یک بار از مهر ماه سال ۸۰ تا اسفند سال ۸۷ از سوی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث منتشر می‌شد.

وی از انتشار کتاب جوان و گفت‌وگوهای نارنجی خبر داد و افزود:
این کتاب نهمین جلد از مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی است که به گفت‌وگو با صاحب نظران در موضوعات رضایت از زندگی، روابط دختر و پسر، محبوبیت، خویشتن داری، طبایع و مزاج‌ها و... پرداخته شده است.

مدیر انتشارات دارالحدیث خاطرنشان کرد: آنچه هستیم و آنچه می‌خواهیم باشیم، هر چیز به جای خویش نیکوست، هر کسی را بهر کاری ساختند، امید، چراغی در تاریکی، عفاف یعنی...، عالمی دیگر بباید ساخت، به کجا چنین شتابان، سلامت روان در آینه فرهنگ، یک سبد مهر، یک عالم حرف و حدیث، جوان، منفعت‌طلبی و مصلحت اندیشی و زندگی خوب بر پایه ارتباط صحیح از جمله فصول این کتاب است.

کتاب جوان و گفت‌وگوهای نارنجی به کوشش حسین پورشریف تألیف شده و با تیراژ ۵۰۰ عدد و قیمت ۱۰ هزار تومان به همت انتشارات دارالحدیث منتشر شد.
🛒 لینک خرید 

کتاب جوان و گفت‌وگوهای آبی

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به انتشار کتاب جوان و گفت‌وگوهای آبی اظهار کرد: این کتاب نیز به کوشش حسین پورشریف تألیف شده که شامل ۱۵ گفت‌وگو با صاحب نظران است که در آنها به اساس علمی، ادبیات جوان پسند، جنبه کاربردی و ادبیات امروزی توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به روشنگری پرداخته و خرافه‌زدایی، ارائه چهارچوب قرآنی، زندگی قرآنی و اسلامی را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه این کتاب دهمین جلد از مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی است گفت: این اثر شامل پاسخگویی به صورت علمی و روشمند به دغدغه‌های فکری و اجتماعی و سؤالات و نیازهای جوانان است.

مدیر انتشارات دارالحدیث همه زندگی ما معنا دارند اما، زندگی خوب و خوش با آینده‌نگری، جوان و رؤیای آینده، می‌خواهم امروزی باشم، آزادی به عمق و کمال دینداری کمک می‌کند، نام احمد، نام جمله انبیا است، نیازهای نسل نو، گونه‌های اضطراب، کنار آمدن با خویشتن و جهان، رهایی از افسردگی، مرگ زیر پوست زندگی جاری است و گذار از سنت به مدرنیسم را از جمله فصول این کتاب ذکر کرد.

 کتاب جوان و گفت‌وگوهای آبی با شمارگان ۵۰۰ عدد و قیمت ۱۰ هزار تومان به همت انتشارات دارالحدیث منتشر شد.

🛒 لینک خرید