تاريخ انتشار: سه شنبه 1395/3/25
کد خبر: 51770
افتتاح رسمی پایگاه پیامبر رحمت در نیمه ماه رمضان

افتتاح رسمی پایگاه پیامبر رحمت در نیمه ماه رمضان

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث از افتتاح رسمی پایگاه پیامبر رحمت به زبان انگلیسی در نیمه ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات غربی‌ها در توهین به مقدسات اسلامی اظهار کرد: شاهد هستیم غربی‌ها به صورت ناجوانمردانه و غیرمنطقی اهانت به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات اسلام را در دستور کار دارند.

وی خاطرنشان کرد: آنها چنین رفتارها و تبلیغاتی را علیه اسلام به راه‌ انداخته‌اند تا چهره اسلام را خشن نشان دهند، این امر سبب شد رهبر معظم انقلاب در دو مرحله‌ نامه‌ای به جوانان غربی بنویسند و آگاهی لازم را به آنها بدهند تا از منابع معتبر اطلاعات درباره اسلام را کسب کنند و دروغ‌پردازی‌‌های غربی‌ها را باور نکنند و نگذارند تبلیغات مسموم آنها را متاثر کند.

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث با اشاره به طراحی پایگاه الکترونیکی با موضوع پیامبر رحمت برای مخاطبان انگلیسی زبان گفت: این پایگاه حاصل تلاش دو ساله جوانان با انگیزه بوده که افراد می‌توانند با مراجعه به آدرس prophetofkaindness.ir (پیامبر رحمت) از مطالب آن استفاده کنند.

وی از افتتاح رسمی و رونمایی از پایگاه پیامبر رحمت در نیمه ماه رمضان خبر داد و افزود: در این پایگاه در زمینه معرفی پیامبر اکرم(ص) و آموزه‌های اسلامی مطالبی عنوان شده تا افراد به مباحث مستند از شخصیت حضرت محمد(ص) و دین اسلام دست پیدا کنند.

سبحانی‌نیا با اشاره به اهمیت پیشرفت و افزایش محتوای اطلاعاتی در پایگاه‌های مختلف اینترنتی گفت: در این پایگاه نیز مانند پایگاه‌های دیگر در نظر داریم به تقویت و افزایش محتوا بپردازیم و مطالب ارائه شده در آن به روز شود.

وی یادآور شد: با توجه به غنای محتوایی که در این پایگاه فراهم می‌شود، امید است در آینده‌ به عنوان منبعی مطمئن و مستند، رسول خدا(ص) و دین اسلام را به صورت دقیق و کامل به جهانیان معرفی کند تا پایگاه‌های غیرمستند اجازه ارائه مطالب بی‌پایه و اساس خود را نداشته باشند.