تاريخ انتشار: چهارشنبه 1397/3/9
کد خبر: 64658
حكمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان رونمايي مي‌شود

حكمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان رونمايي مي‌شود

مدير روابط عمومي مؤسسه دارالحديث از رونمايي حكمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان روز دهم خرداد امسال خبر داد.

محسن حیدربیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان اظهار کرد: این کتاب از سویآیت‌الله محمد محمدی ری شهری تألیف شده که در زمینه ارائه و برنامه‌ریزی مطلوب با بهره‌گیری از رهنمودهای قرآن و مکتب اهل بیت(ع) در مباحث مرتبط با سالمندان است.

وی از برگزاری آیین رونمایی حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان روز دهم خرداد همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۹:۴۵ خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسؤولان ارشد مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و مدیرکل بهزیستی استان قم در محل آسایشگاه خیریه سالمندان حضرت بقیة الله برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه دارالحدیث خاطرنشان کرد: فصل دوم این حکمت‌نامه به اندرزنامه جوان اختصاص پیدا کرده است. آنچه در این حکمت‌نامه آمده متن مهمترین رهنمودهای قرآن و حدیث درباره سالمند است.

وی یادآور شد: این کتاب ۱۴ فصل دارد که از جمله فصول آن می‌توان به نعمت عمر طولانی، حقوق سالمند، ترغیب به رعایت حقوق پدر و مادر به ویژه در سالخوردگی و راهنمایی‌هایی برای سالمندان اشاره کرد.

حکمت‌نامه سالمند و اندرزنامه جوان به همت انتشارات دارالحدیث به دو زبان عربی فارسی روانه بازار نشر شده است. برای خرید کتاب از لینک زیر اقدام بفرمایید