چهارشنبه 1398/4/5
کد : 68904

رمان زندگی ابودجانه انصاری منتشر شد

معاون فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث از انتشار نخستین رمان درباره یکی از صحابی رسول گرامی اسلام (ص) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیامعاون فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث و مدیرعامل انتشارات دارالحدیث در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: کتابنشان سرخحاوی کتاب صوتی و متن زندگی نامه و مجاهدت‌های "ابودجانه انصاری" از یاران باوفای رسول گرامی اسلام از زمان اسلام آوردن تا شهادت بوده که نقش بسیار مهمی در پیروزی مسلمانان در جنگ های پیامبر (ص) داشته و در میان مسلمانان از شهرت کمتری برخوردار است.

معاون فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث افزود: نام کتاب رمان صوتی نشان سرخ برگرفته از سربند سرخ است که ابودجانه انصاری به هنگام جنگ روی پیشانی خود داشته است.

وی یادآور شد: این کتاب با هدف و رویکرد معرفی صحابی پیامبر (ص) تولید شده و چندین اثر دیگر درباره دیگر صحابی پیامبر (ص) نیز در دست انتشار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا این کتاب حدوداً یک سال پیش منتشر و روانه بازار کتاب شد، اما به جهت اهمیت این کتاب و لزوم اشنایی با شخصیت صحابی بزرگ پیامبر اکرم (ص) امسال اقدام به تولید نسخه صوتی این کتاب کردیم.

 

              

 

 

بر پایه این گزارش، علاقه‌قمندان برای تهیه این اثر می‌توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات دارالحدیث به نشانی  shop.darolhadith.ir  مراجعه کنند.