تاريخ انتشار: چهارشنبه 1398/4/19
کد خبر: 68959
مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد + تصاویر

مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد + تصاویر

در مراسمی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین روز شنبه با حضور آیت الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه در شبستان مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله حجت الاسلام علی عباسی مدیر سابق، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا در جمع طلاب و روحانیون گفت: اگر وظیفه علما مرزداری و قرار گرفتن در خط مقدم فرهنگی و فکری است باید به این رسالت جهاد گونه اهمیت داده شود.

وی افزود: حوزه علمیه در تربیت علما نقش جدی دارد و کسانی که از بیرون به علما نگاه می‌کنند فعالان این عرصه را مجاهدان فکری می‌دانند که باید حمایت شوند.

سبحانی نیا بیان کرد: همان گونه که در جنگ بدون پشتیبانی مردم نمی‌توانستیم پیروز شویم در حوزه فرهنگی هم نیازمند حمایت جدی هستیم.

وی اظهار داشت: رسالت اصلی ما مبارزه و مجاهده، دفاع از اعتقادات دینی و باورهای مذهبی است و این جبهه تعطیلی و توقف ندارد.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید دنبال باورهای دینی باشیم و جامعه را به سمت رسالت اصلی و دین مداری هدایت کنیم و بدانیم در طول تاریخ بیشترین هجمه فرهنگی در این دوران رخ داده و همه باید با عزم جدی برای مقابله اقدام کنیم.